Planering

Sitter och har nyss skrivit en lista för vad vi ska ha med oss till London.
Imorn när Jerry kommer hem från jobbet vid 06-tiden så ska vi börja packa.
Jerry ska inte ens gå och lägga sig utan han ska försöka hålla sig vaken, sen ska vi lägga oss i tid imorn kväll eftersom vi kommer att behöva gå upp vid 03.30 och göra oss i ordning för att åka iväg.
Kommer säkert att gå bra, är så skönt att båda har körkort så att man kan hjälpas åt.
Sen får vi väl stanna några gånger efter vägen om det skulle behövas...resan börjar ju redan i bilen och är mysigt att ta det som en lite utflykt också!

Känns som om vi har koll på läget.
Är bara en del som ska handlas imorn så att vi kan packa färdigt och sen måste jag kolla upp hur mycket vätska det var som man fick ha med sig. Är ju lite parfym, hårspray och tandkräm som ska med. Sånt man kanske inte tänker på som vätska heller. Tror nog det kommer att gå bra.
Är nog necissären som är svårast att packa i ordning, resten kommer ju inte bli så mycket eftersom vi åker lördag och kommer hem igen på måndag.

En alldeles lagom resa kommer det att bli.
Såååå mysigt att åka du & jag älskling, bäst att passa på nu innan våran lilla skatt gör oss sällskap.
Kommer ju att hitta på en massa då också, men det blir ju inte lika enkelt som nu. Är ju inte bara Jerry & jag sen, men det ska bli jätte mysigt med en liten bebis. Vill så gärna så vem h*n kommer att bli lik...Spännande!

Nej nu blir det lite tv-tittande innan det är dags för sängen.
Jag ska i alla fall sova några timmar annars kommer jag nog inte vara speciellt trevlig imorn.
Kram kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0