Promenad

Idag har jag varit på stan.
Tog en promenad dit och hem..Kan säga att det var alldeles lagomt för gud va kallt det var.
Men jag behövde inte frysa om fötterna i alla fall. Jag älskar mina nya, fina skor!

På stan så hittade jag ett par tumvantar till mig (såna jag letat efter).
Sen fick det bli 2-pack med tights. Hoppas att de inte går sönder på en gång bara.
Är väl tights som jag kommer köra nu för i helgen var det inge skönt att ta på sig jeans.
Tyckte nog inte bebben heller för den kickade till ordentligt när jag knäppte jeansen..hihi..
Nej tunikor och leggings, tur att det är ett bra mode att var gravid :)
Sen så köpte jag en slips till älsklingen också. Han ville ha en smal modell och det hittade jag.
Har sagt att jag måste få se hela outfiten sen med finbyxor, skjorta och slips.
Han kommer bli så snygg min karl! ;)
Eller snyggare får jag ju säga...

Nu ska jag bara ta det lugnt i soffan en stund.
Jerry han åkte och tränade och sen vid 17-tiden så ska vi till Lämås och hälsa på.
Måste ju se när Elias går...Har ju missat det.
Sen måste vi ju se hur köket och sovrummet blivit sen de gjort om.

Vad ska ni göra idag då?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0