Stan

Idag har det varit fullt upp.
Är sååå trött just nu så skulle kunna somna, men är inte dags än.

Älsklingen och jag var ju till barnmorskan först idag.
Sen blev det hem och betala räkningar och ta det lite lugnt innan det var dags att åka till Träningslagret och köra ett indoor pass. Det gick riktigt bra, men kändes i magen så kunde inte ta ut mig så mycket som jag ville..suck!
Efter träningen så duschade vi och käkade lite mat.
Sen fick det bli stan. Blev en del shopping.
Underkläder, strumpor och en nys mössa till mig.
Jerry hittade en fuskolle, julklapp till sig själv, tröja från JC och en skjorta från Dressman.
Sen fick det följe med en body och ett par byxor hem också till bebisen.
Efter det så var det hem en sväng, Jerry skulle på styrelsemöte och jag stack till Ica Maxi för att köpa hårfärg och en mascara. Mamma kom hit också och tanken var att hon skulle hjälpa mig färga håret, men båda var sååå trötta så vi skippade det. Jag får se om Jerry hinner hjälpa mig imorn eller nån annan dag i helgen.

Nu så ska jag ätervända till soffan och mysa med älsklingen.
Hur har eran dag sett ut?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0