Torsdag

Sitter i soffan och varvar ner efter dagens jobbpass.
Har varit sååå trött hela dagen idag, men det har ändå gått bra!
Chefen och jag har kollat lite schema också nu inför december.
Jag vet ju i alla fall vad jag ska göra på helgerna fram till 2011 i alla fall...
Jobba, jobba och så jobba lite till!

Jag ska absolut inte klaga för det är jag själv som tackat ja till dom.
Behöver ju jobba så mycket som möjligt nu och kan vara bra med en bra lön sen i december och januari.
Sen vissa av lördagarna så kommer jag bara jobba 10-14 och det är ju ingenting!

Jag ska väl alldeles straxt kolla om det finns nått att äta.
Börjar bli lite hungrig så lika bra att kolla i tid. Lutar nog åt pang-smörgås och kla-kla.
Hihi...för er som behöver översättning så är det rostat bröd och sen oboý. Är pappa som sa så till oss när vi var mindre och det sitter fortfarande i. Kanske något som man ska föra vidare till våran lilla bebis.

Vad ska jag göra mer ikväll då?
Tvätta
Plocka ur diskmaskinen
Kolla på Paradise Hotell
Byggfällan
Lyxfällan

Vad har ni gjort idag då för kul?
Kram på er allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0