Tränat

Sådär, nu har jag gjort veckans sista träningspass.
Gick väldigt trögt idag i början av passet, men sen i slutet gick det bättre i alla fall.

Ställde mig på vågen i morse också.
Barnmorskan har ju gett mig en riktlinje av vad jag ska gå upp ungefär under hela graviditeten. Är ju för att jag redan är överviktig innan så tycker hon det räcker om jag går upp ca.10 kg.
Nåja, idag visade vågen att jag bara gått upp 0,5 kg från det jag skrev in mig hos barnmorskan tills nu. Vet inte riktigt hur jag tycker det känns, är ju bra att jag inte bara rusar iväg, men frågan är ju om bebisen växer som den ska därinne i magen. Blir i alla fall skönt att komma iväg till barnmorskan snart så han kan kolla hur bebisen växer och lyssna på hjärtat på h*n.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får det bli att börja laga mat.
Ska ju göra våran, (Emmas), specialitet till förrätt idag och lyxa till det lite.
Blir räcoctail till förrätt och sen blir det lövbiff, pommes chateu, champinjonsås och sen avocado till.
Låter ju sååå gott så snart ska jag sätta igång med det!

Vad ska ni göra idag då?
Blev ju världens finaste väder idag också...Skönt!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0