Trött..tröttare..tröttast

Mmm..så känner jag mig idag.
Förstår inte hur jag ska orka köra indoor walking, blir nog bra bara jag kommer dit!
Älsklingen är ju med idag också så då kommer det ju att bli lite roligare :)

Annars idag ska Jerry och jag luncha på stan.
Mys Pys!
Sen ska jag till jobbet med papper och sen hämta papper.
Hoppas att chefen fixat det bara :)

Ikväll så blir det nog att kolla på Harry Potter.
Den nya filmen kommer ju på bio nu i helgen så då kan det ju vara bra att komma ihåg hur den andra filmen var. Har för mig att det hände en hel del.

Nej nu ska jag byta om och tagga till lite inför träningen.
Hur ser eran dag ut? Nyfiken

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej på er!



Ska ni gå på Harry Potter filmen på bio till helgen? I så fall kanske vi följer med. Jag skulle också vilja se den på bio. Micke är inte så insatt så vi kanske får låna alla filmerna av Tobbe och ta en (eller två) varje kväll ;). Äh, han får kolla på sista filmen och skylla sig själv att han inte sett de tidigare. Vore kul att hitta på nåt ihop.

Kan ju höras i em eller nåt.



Mvh Angelica

2010-11-16 @ 11:19:45
Postat av: marlén

Angelica: Tjenare! Var hemma hos er för en liten stund sen, var uppe till vårdcentralen för Jerry skulle dit och kolla en grej så då tänkte vi passa på att hälsa på men var ingen hemma hos er, typiskt! :)



Ja vi tänkte gå på den på söndagen.

Beroende på vilken tid den är för jag slutar ju jobba kl.16. Men den kommer säkert att gå senare. Ja vi kan ju höras av i em. så kan vi bestämma mer då.



Ha de så bra..Kramis

2010-11-16 @ 11:31:44
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0