Underbart

Nu har älsklingen äntligen fått känna när bebisen sparkar.
Såå himla kul att han också fått känna det nu, även fast det kanske bara blev några sparkar men nu kommer det ju bara att bli mer och mer...

Vi kunde till och med se när våran bebis rörde sig förut.
Kändes så himla kul att Jerry också såg det. Ingen dålig rörelse heller...MYS!

Jag älskar dig Jerry & jag älskar redan våran underbara familj.
Världens underbaraste kissar har vi & nu kommer vi få en underbar liten bebis också.
Kan det bli mycket bättre?!
Jag är sååååå himla lycklig.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Orättvist... jag tror jag känt 1 spark, men inte så tydligt så jag kan vara säker på att det är en spark. Jocke får nog glatt vänta ett tag till om inte ens jag känner på insidan :(

2010-11-11 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0