Fredagsmys

Blev en massa fredagsmys igår.
Först kom Jerry och hämtade mig på jobbet, då åkte vi runt lite och delade ut inbjudningskort.
Jerry fyller ju snart 25 år så då måste det ju fixas en del!

Efter det så åkte vi till Ica Maxi och handlade lite för en tacokväll.
Bev lite chips och dip också..smaskens!

Sen kom Tobbe och Jennie hit och gjorde oss sällskap.
Vi käkade och sen så blev det Idol. Sen blev det en helkväll med Monopol..
Och vet ni vad?
Jag vann! Så jäkla gött...

Tack så mycket för en mysig kväll!
Det var skit kul..kramis

Kommentarer
Postat av: Jennie

mhm, det var sista gången jag kommer hem till er!

haha, nejdå :)

"är man med i leken, får man leken tåla" trots jag är en så himla dålig förloare så tyckte jag tog det väldigt bra ändå igår. Eller vad tycker du? ;)

Tack för en jätte mysig kväll, mycket skratt, god mat & trevligt sällskap! Fler sånna gånger, men nästa gång står vi för maten :)

Kramar <3

2010-10-09 @ 16:59:07
Postat av: marlén

Jennie: Jag är ju bara bäst i spel...eller inte ;) hade bara en jäkla tur igår och skötte mina "kort" rätt. Låter jätte mysigt, en sån inbjudan kan man ju inte tacka nej till :)



Tack själva för en underbar kväll.

Får vi göra om snart igen..Kramis

2010-10-09 @ 19:41:40
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0