Höstnytt

Nu har jag gjort lite höstfint härinne på bloggen.
Fixat headern och även bytt teckensnitt på rubrikerna.
Å så bytte jag färg på en del text också.
Får tacka Sarah så jätte mycket för hjälpen och för hennes tålamod som guidade mig igenom hur man gjorde.
Kommer säkert be dig om hjälp igen, men nu har jag ju lite koll i alla fall...Tack igen gumman!

Nu är jag ju förståss nyfiken på vad ni tycker.
Bättre eller sämre?
Fint eller fult?
Pest eller kolera?

Haha...Ja ni fattar!
Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorn.
Men klockan blev ju precis 02.00 igen så det ska väl inte vara några problem.
Ser fram emot lite kommentarer att läsa imorn...Ingen press...hihihi!
Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Madde S

Jag tyckte att det blev coolt i bloggen :)

2010-10-31 @ 20:33:25
Postat av: marlén

Tack så mycket :)

Blev ju i alla fall en massa färg.

Kram

2010-11-01 @ 13:48:49
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0