Läggdags

Japp..nu är det sängen som gäller för mig (och bebisen).
Är helt slut, det tror jag att bebisen är också för nu ikväll så har jag känt h*n extra mycket. Känns så himla kul att jag börjar att känna igen lite rörelser nu. Är ju inga jätte stora rörelser, men tillräckligt för att jag ska reagera på dom i alla fall. Är så nyfiken på dig därinne i magen <3

Imorn så blir det sovmorgon, ska bara gå upp och ringa barnmorskan en sväng och hoppas jag får tag i henne så jag kan boka in en ny tid åt oss. Tror jag ska dit igen vid vecka 25 så det är ju ett tag kvar men tiden går så himla fort så snart är vi väl där och då är det ju bra om det finns någon tid till oss.

Nej sängen var det ja..
Men först måste jag fixa mat till kissarna, tömma kattlådan, tvätta bort sminket, plocka ur och i diskmaskinen och sen det sista borsta tänderna. Bäst jag skyndar mig lite så jag förhoppningsvis kommer i säng innan klockan slår om till 02.00...Godnatt & sov så gott allihopa.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tänkte bara berätta att Angelica fick en liten flicka idag de 27 :) Hon ska få namnet Tuva :)



Kram

2010-10-27 @ 22:10:13
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0