Me myself & I

Japp..det får det bli ikväll.
Ska straxt skjutsa iväg Jerry till några killkompisar och sen ska dom ut.

Jag håller mig hemma i soffan istället, men innan jag kryper ner i soffan så ska jag handla med lite godis och dricka. Går ju inte ha en filmkväll utan det...I alla fall inte på en lördagkväll :)
Ska kolla på filmen P.S I love you...Någon som sett den?
Tycker den verkar vara riktigt bra.
Återkommer senare om vad jag tyckte!

Angående hårfärgen så är jag jättenöjd.
Blir dock ingen bild idag eftersom jag inte alls känner för att ta några kort på mig.
Får bli imorn om jag ser bra ut :)

Höres senare ikväll...
Vad har ni för planer föresten?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0