Min helg..

Fredag: Jobbade först kl.10-19. Gick jätte bra på jobbet, dock inte så jätte mycket att göra eftersom varorna vi trodde skulle komma inte kom, men det gick ju bra ändå. Plockade med en del annat så jag tycker änd att tiden gick fort! Skönt det så man fick ta helgen sen efter kl.19...Hihi...

Efter jobbet så blev det lite mat och sen tog Jerry och jag en promenad till mamma, pappa, lillebror och hans tjej för lite fredagsmys. Blev Idol och sen så spelade vi kort! Jerry vann..Grattis älskling!
Synd att Minnah åkte ut ur Idol, jag tyckte att Daniel inte gjorde speciellt bra ifrån sig så tyckte att han gärna hade fått hänga lös. Är ju i alla fall glad att Alice är kvar i tävlingen för hon gjorde riktigt bra ifrån sig i fredags.
Tack i alla fall familjen för en jätte mysig fredag.
Får vi göra om snart igen tycker jag!


Lördag: Började med att jag åkte och hämtade lillebror för att åka till Bokia och köpa lite material för inbjudningskort som han beställt att jag ska göra :) Hittade en massa bra så nu har jag att göra i helgen (söndag). Skjutsade hem honom sen eftersom jag var tvungen att åka hem och damma och fixa i ordning lite hemma innan vi skulle få besök. Jerrys morbror med familj kom nämligen hit och grattade Jerry i förskott eftersom dom inte kan vara med på kalaset på fredag. Synd, men tur att det passade att de kunde komma den här helgen istället.
Först var vi i Nobelhallen och kollade på Jerrys kusin som spelade hockeymatch och sen efter det åkta vi hem till oss för att käka. Gjorde det lätt för oss genom att beställa pizza bara...Det smakade jätte gott!
Resten av kvällen så spelade vi sällskapsspel. Spelade Smart Ass, har ni inte spelat det så kan jag verkligen rekomndera det, gick jätte fort att spela och det var inge krångligt att lära sig.

Tack så mycket allihopa som gjort helgen så himla underbar.
Älskar er allihopa...Glöm inte det!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0