Onsdag

Idag har det ju intevarit en "vanlig" onsdag för är ju Jerrys 25 årsdag idag.
Det firades med lunchbuffé på Kinan tillsammans med Ann, Bosse, Emma, Jerry & mig.
Eftersom Jerry jobbar natt idag så blev det ju inte att det kom några hit och uppvaktade utan det får vi ta på fredag och lördag. Tror att han är nöjd med sin födelsedag ändå!

Annars idag har det varit rätt lugnt.
Var hemma till mamma och pappa en sväng förut för var tvungen att skicka tillbaka den svarta klänningen för den var för stor..Japp ni hörde rätt, för stor ;)
Så den skickade jag tillbaka, behöll ju i alla fall tunikan som jag ska ha på mig på fredag så jag passade på att låna lite örhängen av mamma. Tror det kommer bli jätte bra!

Nu så är det teven som gäller.
Först Kungarna av Tylösand och sen blir det Paradise Hotell och efter det blir det duschen.
Ska ju jobba imorn så då vill jag känna mig fräsch!

Vad har ni haft för er idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0