På topp

Japp det har jag varit idag.
Haft en jätte bra dag på jobbet med en del flams men också fått mycket gjort.
Är verkligen skönt med såna dagar ibland, speciellt om chefen är med på det.
Klockan gick i alla fall sjukt fort idag.
Bara att ladda för morgondagen och hoppas att den rullar på lika bra.
Fick ändrade tider imorn, men det gör inget.
Blir att jobba 10-19 istället för 12-19, får man 2 timmar extra sådär bara.

Vad har ni gjort idag då?
Imorn så ska föresten älsklingen och jag beställa vagn.
Jerry har den avgörande rösten så får se vilken det blir nu då.
Skönt i alla fall att göra beställningen nu så slipper jag vela mer.

Nej nu ska jag kolla på Lyxfällan på datorn innan det är dags för sängen.
Godnatt & sov så gott allihopa...
Kramis från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0