Söndag

Idag gick jag inte upp i sängen förrens kl.13.30 eller vad den var.
Det var sååå skönt att få ligga och dra sig ordentligt.
Har ju varit 2 jätte sena nätter nu + jobb på dagarna så nu behövde jag sova ut.

Vi har nyss käkat lite kallskuret också.
Blev ju en del mat kvar sen i fredags så vi hade lite natta mat inatt också.
Inga fel det inte!
Nu ska vi alldeles straxt börja göra oss i ordning litegrann.
Ska till Elgiganten och köpa ett väggfäste till Jerrys snygga tv som han fick i present av Ann, Bosse och Emma.
Se vad vi hittar för nånting, finns ju säkert en del olika!

Sen efter det blir det hem och slänga sig i soffan för att ladda upp för fotboll.
Är ju Manchester City - Arsenal...Nu jäklar Arsenal vill jag se en massa mål.
Som ni spelade sist ungefär ;)
Nu snart så åker ju älsklingen och jag till London också.
Det ska bli sååå skönt och kul att bara åka vi 2 nånstans.
Känns som om det behövs, har varit fullt upp nu ett tag känns det som!

Efter matchen så ska i ut till Frida, Tommy & Elias.
Blir bjudna på tacos och det tackar vi ju inte nej till.
Sen blir det så klart lite chips och dip också...Inga fel inte!
Helgen kan ju inte avslutas på ett bättre sätt.

Nej nu åker sminket på och håret upp i en toffs, blir inget märkvärdigt idag i alla fall.
Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0