Söndag

Har tillbringat mesta tiden av söndagen i soffan.
Riktigt skönt faktiskt..Åkte en sväng till Micke, Angelica och Melker och hälsade på också.

Men sen blev det hem igen och kolla på film, eller en dokumentär var det ju.
Den heter The Cove och handlar om slackt av delfiner i Japan.
Tycker verkligen den var värd att se. Fy fan vilka jävla människor det finns, jag vet inte ens om man ska kalla dom för människor för de verkade vara helt känslokalla.
Nej fy fan säger jag!
Ge sig på djur som inte har en chans att försvara sig.
Riktigt jävla sjukt är det...Förlåt för alla svordomar.
Var inte meningen men jag blir bara så himla förbannad.

Nej nu ska jag kolla på Ensam mamma söker innan det är sovdags.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0