Surprise

Kollade ju klart på P.S. I love you.
Sen fick jag för mig att jag skulle överraska älsklingen på Red Brick.
Så fick det bli...på med en partyoutfit, bättra på sminket och fixa håret.

Ringde till Jerry när jag var där.
Han blev glad när han fick se mig...Bra gjort Marlén!
Kände bara att jag var tvungen att gå ut.
Kan ju inte stanna hemma varje gång bara för att man är gravid!

Nu så blir det sängen nästa i alla fall.
Har nyss kommit hem för har varit taxi också. Skjutsade hem Emma som var på Nightshift.
Gissa om jag ska ta sovmorgon imorn?
Blir i alla fall att sätta på ljudlös på mobilen så jag inte blir väckt för tidigt.

Godnatt & sov så gott.
Kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0