Tisdag

Är redan tisdag..eller snart onsdag.
Vad fort det går!

Idag har jag jobbat 10-18, tänkte be om att få sluta lite tidigare men jag stannade till kl.18.
Det var sååå lugnt idag ända fram tills kl.16 då kom det lite mer kunder...
Som tur var för annars hade jag blivit galen. Fanns inte alls så mycket att göra idag annars.
Hjälpte några kunder med bilstol och barnvagn, hoppas dom var nöjda med min hjälp!
Kan ju bara tipsa lite om att på fredag så firar vi 1-årsdag på Skolgärdet så då kommer det finnas en del varor med riktigt bra priser. Dom kommer ju bara gälla på fredagen så först till kvarn!
Är ni ute efter en bilstol (9 månader - ca.5 år) så ska ni verkligen hålla utkik.
Ett litet tips bara!
Hoppas jag att ni kommer in och hälsar på oss på fredag.
Jag kommer jobba från 10-15 så då finns jag där till hands.

Nu så ska jag fortsätta att göra så lite som möjligt.
Har nyss tänt en massa ljus för lite mer mysfaktor..Man kan aldrig tända för många ljus.
Är snart dags för en tripp till IKEA också så jag får fylla på ljusförrådet för nu är det verkligen inte många ljus kvar :( Jag MÅSTE ha ljus, speciellt nu när det är vinter och mörkt ute.

Nej tack för mig.
Blir nog nått inlägg imorn också..
Kram på er allihopa så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0