Tisdag

Blev en lååång sovmorgon idag, men det var behövligt.
Gick inte och la mig i sängen förrens kl.7 imorse, då väckte Jerry mig och frågade om jag ville följa med till våran sköna säng i stället. Var ju inte svår övertalad till det inte, men det var jobbigt att ta sig från soffan till sängen.

Gick i alla fall upp kl.12 så då var det bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för att följa med Frida till Örebro. Hon skulle in på ultraljud och jag fick följa med henne den här gången eftersom Tommy är ute på älgjakt. Var ju typiskt att det var ju den här veckan, men det gick i alla fall hur bra som helst.
Mysigt att få se hennes lilla bebis också. Kollade könet en gång till så det fortfarande var samma som sist hon kollade..Kan inte hålla mig, men dom ska få en liten tjej den 3:e Februari. Myspys!
Skiljer ca. 5 veckor på oss bara!
Frida kommer nog få hjälpa mig med en hel del när vi får våran bebis, många frågor som jag inte kommer kunna svaret på när de väl dyker upp så då blir det bra att hon finns och kan en del :)
Avslutade Örebro med lite mat på Max och sen åkte vi vägen förbi Fjugesta hem för Frida stannade där och köpte en vagn som hon sett på annons. En emmaljunga scooter fick i alla fall följa med oss hem (är Elias mormor som ska ha den hemma hos sig).
Tack gumman för en jätte mysig dag.
Typiskt jag inte kunde komma ut till dig på kvällen bara, men var inte lätt att fixa skjuts.
Jerry och jag kommer ut någon annan dag i veckan istället.

Nu så sitter jag i soffan och kollar runt på nätet.
Ska väl kolla på fotbollen också sen när den börjar, annars blir det lugnt.
Myskläderna har åkt på och filten fram...Underbart!
Jag uppdater säkert mer senare ikväll.

Vad har ni gjort/ska göra idag då?
Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0