Upp å hoppa

Sitter och käkar lite frukost.
Var tvungen att skriva nått inlägg bara :)

Ska straxt åka och jobba några timmar (11-16).
Får se om det är lika mycket folk idag som igår, tror ju inte det men man vet aldrig!
Hoppas att dagen ska rulla på fort i alla fall. Känner jag att behöver sova någon timma till.
Hade ju tur i alla fall att man fick ställa tillbaka klockan en timme inatt, annars vet jag inte hur jag skulle ha orkat upp. Jag får ju skylla mig själv som inte lägger mig och sover i tid, men igår så fastnade jag ju med min blogg för ville göra klart den och det passade ju så bra att Sarah kunde hälpa mig.

Nej nu ska jag käka klart smörgåsarna.
Vi hörs om några timmar...Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0