Uppe med tuppen

Japp, har vari och skjusat iväg Jerry till jobbet.
Han ska iväg på studiebesök idag i Eskilstuna så får se när jag ska hämta honom.
Har i alla fall en hel del att göra idag :)

Frukostmys
Pyssla (1 årskort)
Stan (måste köpa smink)
Luncha hemma hos mamma & pappa
1 års kalas för Elias


Ja, jag har ju att göra i alla fall.
Skulle ju ha tränat Indoor walking idag också, men det blev inställt för instruktören var sjuk.
Har istället bokat in mig på torsdagens lunchpass.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt frukostmys.
Hur skönt är det inte att sitta och äta frukost i lugn & ro och inte ha nån tid att passa.
Blir ju tyvärr inte att jag går upp så tidigt så ofta, men kanske ska börja göra det i alla fall ett par gånger i veckan. Kom jag ju på en fråga till er också :) Ni som känner mig vet ju att jag ÄR en nattmänniska och jag älskar att sova ut på mornarna.

Är ni morgonmänniskor eller nattmänniskor?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är varken morgonmänniska eller nattmänniska :P

2010-10-06 @ 05:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0