01:40

Får bli ett sent inlägg idag.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men kände bara att jag ville skriva nånting i alla fall.
Någon mer än jag som får lite dåligt samvete när man inte bloggat på nån dag?
Är ju helt sjukt att man ska känna så, men men..
Är ju min blogg och jag skriver ju när jag vill.

I alla fall..har hunnit med en del idag (igår).
Körde först ett indoor pass med Åsa kl.12 och sen lite jobb.
Man får ju hoppa in när det behövs ;)
Nu ikväll har det dock inte blivit så mycket gjort.
När jag kom hem så var Ann, Bosse och Aspelin här, Bosse hjälpte oss att sätta upp en hylla över sängen och på måndag kommer han igen och fortsätter att fixa klart i sovrummer.
Hann ju inte få iordning på riktigt allt, men än så länge ser det bra ut.
Nu ska jag bara försöka få det som jag vill ha det på hyllan.
Jag får sova på saken och så får jag prova lite imorn när jag förhoppningsvis har lite mer fantasi.

Nu ska jag släcka ner för dagen och försöka få mig några timmars sömn.
Jag är ju inte jätte trött, men kommer nog somna ganska snart ändå!
Vad har ni gjort idag föresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0