Dagens

Vad ska man skriva idag då?
Jag börjar väl lite smått så får vi se vad det blir...
Varning för ett meningslöst inlägg i alla fall så har ni bråttom kanske ni inte ska lägga ner eran tid på detta inlägg ;)

Det enda som jag har planerat idag är att köra Indoor Walking med Angela kl.18-19.
Känner mig riktigt sugen på att köra hennes pass då det brukar vara en massa skönsång och en underbar stämning i salen. Om du är sur när du kommer dit så kommer du absolut inte kunna vara sur särskilt länge på hennes pass...Det lovar jag!
Någon som är sugen på att hänga med föresten?
Vet inte om det finns platser kvar men finns det så boka :)

Har ju fått en del bokningar också som jag ska fixa.
- Först ett gratulationskort till en jobbarkompis som fyllt 40.
- Sen ska jag även göra presentkort till en tjejkompis som har Home Partyn.
- Och sen ska älsklingen och jag sätta oss och försöka få till inbjudningskort till hans födelsedagskalas och födelsedagsfest.

Någon mer därute som vill ha hjälp med kort? Presentkort, inbjudningskort, dopkort...ja, nästan vad som helst så tveka inte att fråga. Jag gör ju även album, men det kan ju vara lite svårt att få till om man inte känner personen eftersom det ska vara lite mer personligt..Tycker jag i alla fall.

Nej nu ska jag kolla vidare lite på nätet.
Vad ska ni göra idag för kul?


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också lära mig att scrapbooka! :( :P

2010-09-22 @ 18:39:42
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Madde S och Mikael R

Hej Marlén! Vi vill gärna anlita dig att göra två stycken gratulationskort. Men det är väldigt knapert med tid för de fyller lördag och söndag nu i helgen. Hinner du då? Vi får höras av senare i sådana fall. Kram

2010-09-23 @ 05:22:53
Postat av: marlén

Frida: et är bara att sätta igång :) du får gå in till ann och handla hem lite grejer :) inte så svårt, bara du har lite ideér...kramis



Madde: jag ordnar det.

Skickar ett mess sen vad korten kostar :) Skickar bild på dom också så får vi se om du är nöjd :) kramis

2010-09-23 @ 12:29:55
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0