En liten lista

Var längesen jag la upp en lista så nu är det dags.
Blir bra att göra den nu såhär på kvällen...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Pojkvännen serverade frukost med tända ljus
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på "Ensam mamma söker" på datorn
Det sista du sa högt: Älskar dig 
Det senaste någon sa till dig: Vi ses om några timmar
Vad har du druckit idag: Oboý, mjölk & coca cola
Vad var det senaste du åt: Mc Donalds
Vad var det senaste du köpte: Potatis, dill, tomater, bröd och kattgodis
Vad är det för väder hos dig nu: Är för mörkt att se
Godaste glassmaken: Vanilj med chokladsås
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja..var ju så Jerry & jag träffades
Sover du tungt: Ibland
Trivs du med ditt jobb: Ja, när jag väl får jobba
Favoritklädsel: Leggings och någon längre tröja/tunika
Favoritlåt just nu: Dynamite - Taio Cruz
Vad ser du om du tittar till höger: Vårat vardagsrumsfönster
Vad gör dig glad just nu: Tanken på att Jerry & jag ska få en egen liten familj
Vad ska du göra härnäst: Så lite som möjligt 
Humör just nu: Glad...myssjuk
Favoritgodis: Choklad och lakrits
Kläder just nu: Mysbyxor och linne
Vinterplaner: Åka till London med älsklingen och kolla på Arsenal (hans fördelsedagspresent från mig)
Hur många kuddar sover du med: 1
Morgon eller nattmänniska: Natt...jag älskar att sova på mornarna
Vad är viktigast för dig: Ärlighet
Är du kittlig: Ibland
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: Spindlar...usch
Längtar du mest efter just nu: Våran bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0