Fullt upp

Idag har det varit fullt upp sen imorse.
Gick upp klockan sju, då var det dags att sätta igång med tvätten.
Sen var det upp och göra sig i ordning och sen åka in till Kristinehamn för att besikta bilen.
Gick ju bättre än vad vi hade trott så det var skönt.
Det vi behövde fixa var ett nytt bromsbelägg på höger fram, men det var ju ingen fara och vi behöver inte besikta om heller..skönt!
Ska lämna in bilen redan imorn på lagning.
Lika bra att ta det på en gång...

Sen har älsklingen och jag varit och handlat.
Varit till jobbet och hämtat papper som jag ska skicka in till a-kassan.

Nu blir det käk.
Potatis och dillkött...mums filibabba!
Blev lite efterrätt idag också och det var inga fel.

Nu blir det snart match.
Jerry spelar sista matchen idag för säsongen med Bänkvärmarna.
Sån tur är så har dom redan vunnit alltihop.
Riktigt bra gjort av dom. Hoppas de kör nästa år igen.
Är ju min grej att stå och skrika och heja på sidan av planen.

Nej nu blir det soffläge en stund.
Det är jag värd idag...Om jag får säga det själv..fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0