Helgen

Min helg har varit fullspäckad med grejer.
I fredags så var jag ju barnvakt åt Elias och då gick han och jag hem till Melker och Micke och hälsade på. Dom lekte hur bra som helst och Melker sprang och pussade Elias hela tiden...Mysigt!

Efter att Frida hämtat Elias så åkte Jerry och jag in till Örebro.
Blev lite shopping, men hann inte med så jätte många affärer. Men var tillräckligt ;)
Köpte mig 2 par skor, gardiner (till kök och barnrum), mascara och en BH.
Jerry köpte sig 1 par skor och sen 1 par jeans som han jag betalade lite på i för tidigt födelsedagspresent.
Vi åkte i alla fall hem när affärerna stängde, eller ja...vi åkte till Frida, Tommy och Elias och hälsade på.

I lördags så jobbade jag 10-16 och sen var det hem och göra sig i ordning.
Var ju bjudna till en kollega som fyllt 40 år. Hämtade upp några andra kollegor också som ville åka med, det är ju min grej nu när jag är gravid...hihi...men gör mig inget! Har ju ny bil nu och kör den mer än gärna!
Kom hem därifrån straxt innan 03, så direkt när jag kom hem blev det sängen.

Idag (söndag) har jag jobbat 11-16 och sen blev det hem till storebror med familj för att käka tacos och lite söndagsmys. Var jag, Jerry, lillebror, Jennie, Marcus (Angelicas bror, Micke, Angelica och Melker.
Ett helt gäng var vi...mysigt!
Efter maten så spelade vi lite Trivial Pursuit.
Jag var imponerad av mig själv, kunde ju faktiskt en del idag.
Blev även lite nya "ledtrådar"...säger bara Kahlua ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen för imorn ska jag till barnmorskan och sen jobba.
Börjar kl.10, men vet inte när jag slutar!

Vad har ni gjort i helgen? Nyfiken...
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: frida

Okej :-) men dem var jättesöta. Hur har din helg varit ? <3

2010-09-27 @ 07:01:40
URL: http://designbyhmr.blogg.se/
Postat av: Storebrorsan!

Hej Syrran! Ville bara tacka för en toppenkväll igår var verkligen jättetrevligt :0) det får vi göra om fler gånger. Idag har jag och Melker varit på öppna förskolan här i baggängen. Han blev helt slut efter det så nu ligger han och sover i vagnen på altanen. Ha det bäst många kramar från Storebrorsan & Melker!

2010-09-27 @ 14:53:45
Postat av: marlén

Storebrorsan & Melker: Tack själva..det var jätte kul och mysigt. Kul att spela lite spel, det gör man får sällan! :) Har ni spelat någon innebandy idag då? Verkade som han tyckte om det i alla fall :) ha de så bra..Många kramar från mig och magen ;)

2010-09-27 @ 17:54:31
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Storebrorsan!

Hej syrran! nej vi har inte hunnit med det får ta det imorgon :0) var verkligen en jättebra present. Micke, Marinette & Marcus har varit här ikväll och gissa om Melker har hållit låda som vanligt, men nu har han somnat hos mamma :0) ha det bäst många kramar!

2010-09-27 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0