Hmm..

Jag vill inte gå och lägga mig riktigt än, men vet inte vad jag ska hitta på annars?
Är inget direkt att se på teven och jag har ingen direkt ork till någon större ansträngning att göra något heller.
Har ju fått ta 2 huvudvärkstabletter för att huvudvärken inte ville ge sig, men nu har den äntligen gett sig i alla fall..skönt!

Vad har man gjort idag då?
Jobbat, har ju kommit en del varor...halloween grejerna har kommit nu så vi har gjort plats för dom och börjar plocka i ordning. Är ju i November men tiden går ju så himla fort så det är ju lika bra att det kommer upp redan nu. Får se när man kommer börja sälja det då :)
Vore kul att ha nån halloween fest och klä ut sig, men det får nog vänta.
Tror inte det är så många fler än jag som är sugna nämligen!

Efter jobbet så hälsade vi (mamma, pappa, Tobbe & Jennie) på hos Micke, Angelica och Melker.
Gud va han växer Melker och vad duktig han blivit på en massa.
Han är skit söt när han ska gå på tå...Busen!
Och han älskar ju när han får uppmärksamhet och när man skrattar åt honom när han tokar sig.
Kollade på Idol också, men sen bar det av hemåt...Så himla trött!
Får skylla på att man är gravid ;)
Tack för sällskapet i alla fall familen!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0