Lyckorus



Åh vad skönt det var att träna idag.
Har ju inte tränat på 3 månader minst, ville ju inte träna för tidigt under graviditeten men nu känner jag att det är dags att köra men att jag får ta det lite lugnare än vad jag är van vid.

Idag var det i alla fall Bodypump som stod på schemat.
Känns helt sjukt att det är lördag och klockan är bara 12.06 men jag har redan hunnit med ett Bodypump pass.
Under låt nummer två så var jag nära på att börja gråta för att det var såååå kul att träna igen.
En underbar känsla!
Pratade med instruktören också innan passet så jag fick lite tips om vissa övningar som jag inte skulle köra och vad jag kunde köra istället.
Utfall fick bli benböjd (så det blev 2 låtar med benböj, gissa om jag kommer att ha svårt att gå imorn och på måndag), situps fick bli en bäckenövning och plankan fick bli en annan övning som jag inte har en aning om vad den heter.

På tisdag är det i alla fall dags för mitt första Indoor pass också.
Gud va jag längtar! Nu jäklar ska här tränas, men jag måste tänka på att jag inte kan köra 4-5 dagar i veckan utan max 3 pass. Är ju inte bara mig det handlar om längre!

Hänger ni med och kör järnet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0