Morgondagen

Imorn så blir det veterinären med Selma kl.11.30.
Hoppas verkligen inte att det är något farligt.
Håller mina tummar så hårt jag kan!
Lovar att berätta mer om Selma när jag vet mer.

Sen på eftermiddagen (14-19) så blir det jobb.
Jag skulle ju bara ha jobbat i helgen som kommer nu, men verkar bli hela veckan.
Får väl se om det blir på fredag också..I så fall har jag jobbat 9 dagar i streck.
Men det blir fint de på lönespecen ;)

Annars imorn blir det nog lugnt.
Ska fixa presentkort som är en beställning och sen ska Jerry och jag fixa lite inbjudningskort.
Blir kul...delar med mig av hur det blev så fort jag blivit klar.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej =)



Du som jobbar på leklådan, har du nån aning om det finns bakhjul till emmaljunga city jet att köpa?

2010-09-30 @ 22:32:04
Postat av: marlén

Anonym: Jag har ingen aning, kan ju kolla upp det om du vill? Jag jobbar imorn också..skriver här om det går att få tag i och sen pris i så fall..Har du något chassi nummer eller årsmodell på den?

2010-10-01 @ 00:06:29
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, det vore snällt om du kunde kolla =).

Vet inte just nu vad det är för chassi nr, har inte vagnen inne just nu.

2010-10-01 @ 08:23:03
Postat av: marlén

Anonym: jag glömde helt bort att kolla upp det idag. Emmaljunga har ju stängt i helgen också och sen jobbar jag inte på måndag, men du kan väl ringa till Leklådan på Måndag? tel:333 33

2010-10-01 @ 18:39:00
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0