Sorry

Får be om ursäkt för min dåliga uppdatering.
Händer en hel del nu, lovar att berätta mer om det...men ni får hålla er tills nästa vecka :)

Igår så hade älsklingen och jag en heldag på stan med mera.
Blev först fika på Som hemma och sen gick vi tillbaka och lunchade också.
Inga fel det inte!

Idag så blir det att ta det lugnt hemma.
Passa på att mysa med pojkvännen innan han ska åka och jobba.
Sen vid 18-tiden så ska jag hem till mamma och pappa.
Dom ska vara barnvakt åt Melker ikväll så det kommer nog att vara full fart!
Ska ju självklart kolla på Sverige ikväll också...Hoppas att de vinner nu!

Annars i helgen så är det jobb som står på schemat.
Är min 3:e helg i streck att jobba nu...det betyder ju att det blir bra lön i September och det är ju inga fel!
Mer än jobb vet jag inte vad det blir.
Blir väl bara att ta det lugnt...kanske ut och gå nån dag också.

Va ska ni göra för kul då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0