Tisdag

Snart är tisdagen slut.
Det har varit en riktig lugn dag, inte gjort mkt alls idag.
Just nu sitter jag uppkrupen i hörnet av soffan och kollar runt på datorn.
Har teven på i bakgrunden också, men inget direkt att se!

Fick sällskap av mamma, lillebror & Jennie förut en sväng.
Fikade och kollade på Superstars..Tack för att ni kom och gjorde mig lite sällskap.
Roligare än att sitta själv!

Imorn vet jag inte vad jag ska hitta på.
Har bokat in mig på ett indoor pass med Angela, hoppas jag orkar iväg bara.
Förkylningen har ju tyvärr tagit om igen, men än så länge så sitter det bara i näsan.
Hoppas att det förblir så och att det går över snart!

Vad har ni för er då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0