Tjejkväll..

Ikväll vankas det tjejkväll i Lämås.
Elias får så klart vara med...så länge han inte kan skvallra vidare vad vi snackar om...Haha!
Frida & Elias kommer nog och hämtar mig när som helst så då ska vi till Ica Maxi och köpa lite tilltugg.
Ingen tjejkväll utan en massa onyttigt ;)

Vad ska ni göra ikväll då?
För övrigt känner jag mig sugen på att klä upp mig och sminka mig för en utekväll.
Ut och skaka rumpan, var ju inte igår direkt.
Vad säger du Frida? Ska vi göra oss sjukt snygga och dra oss till invigningen av statt
Jag MÅSTE i alla fall ut och skaka rumpan innan magen blir för stor. Än så länge är det ju ingen fara i alla fall, äve fast jag själv tycker det börjar synas. "Tur" att man hade lite kärlekshandtag innan man blev gravid ;)

Nej nu ska jag fixa det sista så jag är redo när Frida kommer.
Uppdaterar mer när jag kommer hem, blir nog sent. Eller det beror ju på hur sent Frida orkar vara vaken.

Kram på er allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0