1 månad


(Bilden är tagen på BB så han är bara 2 dagar där tror jag).


Idag blir Albin 1 månad. Herregud, vart har tiden tagit vägen?!
Är hur underbart som helst att vara mamma.
Nu kan jag börja njuta mer av det för nu börjar jag kunna tyda hans signaler bättre och jag börjar få mer rutin. Är ju fortfarande en del kvar som jag måste försöka få till men det får ta den tid det tar..
Nu njuter jag bara av att få vara så nära Albin som möjligt!

Mamma & Pappa älskar dig Albin!
Du är världens underbaraste.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi bor på Kamratstigen 2A, bakom sibylla i karlberg =0)

2011-04-17 @ 08:21:15
URL: http://steniz.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis i efterskott!



1 månad, ja tiden går fort. Lillplutten, snart är det 1 årskalas... Tycker inte det var så länge sen Melker fyllde 1 år men det är ju snart 1 år sen. Herregud! Mamma var sugen på att träffa lilla Albin och lämna över en present. vi kan ju höras och se om det passar någon dag. Kanske kan träffas allihop söndag eller måndag nu i påsk.



Kramar

2011-04-18 @ 11:52:21
Postat av: marlén

Angelica: Tack så mycket! Ja men vi kan väl ses på söndagen då allihopa :) Blir grillning hemma hos er va eller? Blir mysigt..Vi ses då..Ha de bäst och hälsa familjen..Puss å kram

2011-04-18 @ 18:13:45
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0