Bvc

Idag så var det dags för Bvc igen.
Lika spännande som vanligt att se om han vuxit något.
Kan säga att idag hade det hänt grejer...Är en vecka sen sist.

Här kommer dagens mått:
Vikt 3960 g (+390 g)
Längd 55,5 cm (+ 1,5 cm)
Huvud 37,5 (+1 cm)

Våran barnmorska var jätte nöjd med dagens resultat och det var såklart Jerry och jag också.
Gud vad han växer och blir stor nu. Redan4 veckor har gått nu, känns helt sjukt!
Den 21:a är det dags för nästa besök och då kommer läkaren att vara med också. Tror jag får gå själv då för det var kl.11 och Jerry har ju jobbat natt så honom får jag nog inte upp tills dess, men det spelar ju ingen roll. Jag får rapportera till honom sen.

Är så himla underbart att ha en liten familj...Vi har verkligen haft tur som har en sån underbar liten kille.
Vi älskar dig Albin!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0