Föräldragrupp

Idag är det dags för första föräldragruppsmötet efter det att vi fått våra bebisar.
Det ska bli himla kul att träffa alla igen, tror nog vi kommer prata lite mer nu än vad vi gjorde på träffarna innan. Nu vet man ju lite mer och man har något stort gemensamt.
Får se hur många vi blir bara, hoppas att alla kommer :)

Nu ska jag sminka mig och fixa håret lite.
Får se om jag får göra det i lugn och ro eller hur det går :)
Har ju några timmar på mig i alla fall.

Vad ska ni göra idag då?
Kramis

Kommentarer
Postat av: e

Hej :)

tack för att ni frågar, men jag vet inte om jag vågar det alltså :S haha. puss

2011-04-15 @ 06:21:20
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej.

Hoppas att ni mår och har det bra alla 3! Hoppas också att du inte tog illa vid min kommentar som jag lämnade förra gången- handlade om ren omtanke!!!

/Anna- Fridas mamma.

2011-04-15 @ 10:29:39
Postat av: marlén

Anna: nej då jag tog inte illa upp. har knappt haft tid att sitta vid datorn så hr inte hunnit att svara på kommentarer. man hinner ju inte lika mkt nu när jerry jobbar, men det går i alla fall bra :) har ju inte kommit in så bra i rutinerna än men det kommer väl. hoppas det är bra med er oxå :) ha de så bra

2011-04-16 @ 22:20:16
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0