Herregud

Igår så var det verkligen kalas här hemma.
Började med att Albin kräktes ner både sig själv och Jerry.
Var bara att ta fram badbaljan för var ingen idé att försöka tvätta rent honom med servetter och sånt.
Medans jag stod och höll Albin och väntade på att badet skulle bli klart så blev det bajskalas.
Stod ju och höll honom i bara handduk så det blev visst lite kalas på köksgolvet också + på min tröja.
Nu stod det 1-1 mellan mamma och pappa :)

Kvällen avslutades i alla fall med ett kisskalas också..
Haha, jag satt i soffan och ammade honom efter badet, hann inte få på honom nån blöja så blev vårat vardagsrumsbord som fick sig en omgång nu.

Kan säga att Jerry & jag bara stod och skratta till slut.
Herregud...Vad ska man annars göra?
Tur att inte alla dagar ser ut som denna.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0