Lördag

Idag så var tanken att vi skulle på kalas hos Angelica.
Hon fyller år på måndag men har kalaset i helgen istället, men det blev lite ändrade planer för våran del.
Melker har nämligen haft vattenkoppor och dom är ju torkade nu, men jag törs ändå inte åka dit ifall det fortfarande smittar. Ingen höjdare om Albin skulle åka på det nu när han är så himla liten.
Vi får helt enkelt fira Angelica nån annan dag.

Kanske kan ses den 22:a eller 23:e?
Grilla lite om vädret tillåter och träffas allihopa? :)
Vad tror ni om det Micke & Angelica...

Annars idag så ska jag skjutsa Jerry till ännu en grabbkväll.
Sen ska jag åka och träffa mina tjejkompisar en sväng med Albin.
Dom har haft spa-dag i Loka...Inge avis! ;)
Men dom frågade om jag också ville med men tycker det är för tidigt att lämna bort Albin.
Kan ju knappt hans signaler än så kändes bättre att vara hemma, men då kan jag ju hälsa på dom sen när de kommit hem därifrån. Då ska dom festa litegrann...Är evigheter sen som vi festade alla tjejerna, men det har helt enkelt inte passat och nu så passar det ju inge bra för mig.
Nej jag får helt enkelt ladda för midsommarafton!

Vad ska ni göra idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0