Måndag

Då var det måndag igen.
Känns skönt eftersom att Jerry jobbar kort-vecka denna veckan!
Blir han hemma med mig och Albin idag, förutom ett möte nu på kvällen.

Idag har vi i alla fall varit ute och gått.
Tog en promenad till stan och tillbaka. Passade på att besöka Bvc också för att kolla vikten på Albin.
Jag ska ju dit på torsdag men kunde inte hålla oss tills dess.
Det hade i alla fall hänt en del på vågen sen sist.
Nu visade 4.200 gram och det var en ökning med 240 gram.
Känns underbart att det går uppåt, men jag vet inte om man hinner med.

Nu ikväll så blir det lugnt.
Har börjat med en massage hemma på Albin som är för oroliga magar.
Har bara gjort det en gång på honom, men han verkade verkligen tycka om det.
Känns skönt att man kan hjälpa till litegrann i alla fall när han har magknip.

Bjuder på en dagens outfit idag.
Nå..Vad tycker ni då?


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt dress =0)

Är hemma i morrn mellan 9 och 13.30 om det är så att du är ute och går så kan du komma förbi med blöjorna då, så får du pengar med =0) Messa i så fall så kan jag komma ner 072-2112981.

2011-04-18 @ 19:04:37
URL: http://steniz.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vilken snygging. Det gjorde Mormor bra.

2011-04-18 @ 21:43:09
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: e

hej :) det finns ett hav med skor :) jag är uppe i 7par nu :) challenge accepted :) pussss!

2011-04-19 @ 04:54:54
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0