Måndag

Då är det ny vecka och den här veckan börjar Jerry jobba igen efter pappaledigheten.
Vet inte hur det känns..Har ju varit hur underbart som helst att vara hemma tillsammans!
Blir ju på kvällarna och nätterna jag kommer vara själv, men jag tror att det kommer att gå hur bra som helst, speciellt om Albin fortsätter att vara så himla snäll som han är. 
Sån tur är så kommer han snart gå på kurs och då kommer han bara att jobba dag under 2 veckor och sen är det ju semester sen också. Tiden går ju så sjukt fort nu!
På onsdag så blir Albin redan 4 veckor.
Hjälp, jag hinner ju inte med!

Vad ska jag hitta på idag då?
Nu på dagen har jag mest tagit det lugnt med mina favoritkillar.
Sen ikväll när Jerry åker och jobbar så kommer mamma hit en sväng och hälsar på.
Får väl passa på att duscha och lite annat då medans hon är här. Tror inte att hon har nått emot att vara lite barnvakt under tiden. Sen MÅSTE jag till Ica maxi också och köpa blöjor. Fan va fort det tar slut..Nu har han storlek 2 också (pampers 3-5 kg), har en hel förpackning med Libero kvar som han vuxit ur så dom vet jag inte vad jag ska göra med. Någon som ska ha barn snart som behöver blöjor så finns det här :)

Nej nu ska jag ge Albin lite mat.
Vi hörs senare...Kram på er

Kommentarer
Postat av: e

men hörru vimsmorsan, nu växte allt ungen fort :) 3veckor blir han på onsdag ju :)

2011-04-11 @ 17:48:13
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ska ha barn snart =0) så jag kan köpa blöjorna av dig =0)

2011-04-11 @ 18:43:21
URL: http://steniz.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja visst vill jag det, misstänker att vi måste ha dem i början i alla fall =0) Vad ska du ha för dem?

2011-04-12 @ 09:45:02
URL: http://steniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0