Onsdag

Idag har det varit en lugn dag.
Började dagen med att byta blöja på Albin och då passade jag även på att ge honom lite massage.
Har fått en lapp från Bvc med mag-massage, det ska hjälpa till om bebisen har magont.
Tycker att det funkar riktigt bra, vi passar ju på att ligga utan blöja under massagen och det är ju skit bra men det är ju lite riskfyllt förståss eftersom man aldrig vet om han tänker kissa på en eller inte :)

Annars så har Albin och jag varit till Ica Maxi och handlat.
Blev lite blöjor och sånt, och så mat till Jerry och mig förståss.

Just nu så ligger Albin och Jerry och sover i soffan.
Ser jätte mysigt ut...Jag ÄLSKAR mina underbara killar!
Jerry ska ju iväg och jobba sen så skönt att dom hinner mysa litegrann, men ska bli skönt att Jerry är ledig hela påsken. Man är ju inte bortskämd med att han brukar vara ledig då så nu känns det extra kul. Speciellt eftersom det blir första påsken för Albin, han är ju inte direkt medveten om det så men känns ändå kul för både Jerry och mig. När Jerry åker till jobbet så ska jag ut och gå en sväng med Albin.
Blir att gå hem till mamma och pappa och hälsa på tänkte jag.

Jag skriver nog mer imorn.
Eller också kanske jag passar på att blogga mer hemma hos mamma och pappa!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0