Shopping

Blev en sväng på stan också!
Letade efter kläder till Albin och hittade lite på Lindex.
Tyvärr så krånglade mitt kort eller rättare sagt så hade dom dragit en massa pengar för mig.
Mamma fick komma ner som en räddande ängel och betala så länge.
Jag hann ju inte kolla efter nått direkt till mig själv.
Kanske hinner ner en snabbis på stan på lördagen, men ska nog inte räkna med det!

Nu så ska mamma och jag till Ica maxi och handla lite mat också.
Blir pannkaka och ärtsoppa idag, eller jag skippar ärtsoppan för tror inte det är så bra för Albins mage.
Men jag ska i alla fall ha glass till pannkakorna.

Sen idag ska jag hinna med och tvätta också.
Får se hur det ska gå för Jerry jobbar ju inatt igen så får se hur jag ska bete mig!
Vill inte dra med mig Albin till tvättstugan för blir ju lite bökigt.

Vi får se hur det löser sig!
Nej dags att dra!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0