Tisdag

Idag har Jerry, jag & Albin varit iväg till öppna förskolan på Baby Café.
Var bra att Jerry var med för var verkligen ingen som jag kände igen. Tyckte det var sådär, men tror det var för att det var första gången och för att man inte har någon direkt koll på vad/hur man gör där!
Ska i alla fall dit igen, men kanske inte blir nästa vecka..Jag får fundera lite på det och sen beror det ju lite på Albin med. Man får ju planera lite efter honom nu :)

Annars idag så har vi mest tagit det lugnt.
Vi har haft besök av några kompisar idag som ville komma och hälsa på våran nya familjemedlem.
Fick lite fina kläder och sen en tavla..Tack så mycket Madde & Rosen!

Nu är vi hos Ann & Bosse och jag passar på att blogga litegrann.
Albin han turas om att vara hos farmor och farfar :) Sen planerar vi för påskafton.
Gud va mysigt med påsk!
Tiden går ju hur fort som helst.

Nej nu ska jag vara lite social.
Skriver säkert nått inlägg imorn, men jag lovar inget!
Kram på er allihopa.


Kommentarer
Postat av: Anna



Hej ;) Tänkte bara ge ett litet tips... I stort sett varje torsdag kl.10-10.30 har de sångstund på Öppna förskolan i Degerfors och i Degerfors kyrkas församlingshem på onsdagar. Nu går vi inte dit lika ofta som innan eftersom Frida går på dagis, men hör gärna av dig om det skulle vara något du skulle vilja gå på och sång passar ju alla åldrar- små som stora. GLAD PÅSK på er. /Anna

2011-04-20 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0