Tisdag

Idag så har Tim (Jerrys kusin) varit här och hälsat på. Han hade med sig en liten present till Albin...Haha...En Djurgården matchtröja, får se om man törs ha på den bara eftersom de flesta som vi känner håller på Färjestad :) Tack i alla fall för presenten...Kul grej!

Annars idag så har vi ingenting planerat.
Jerry har börjat dammsuga och göra fint här hemma så det känns himla skönt.
Är ju han som får fixa det mesta här hemma just nu, men blir väl så. Är ju sista veckan som han är hemma nu också så det känns sådär. Hade gärna velat ha honom hemma några veckor till, men jag får se fram emot sommaren istället och semestern. Tiden går ju så himla fort så det säger väl bara pang så är semestern här!

Jag passar på att blogga litegrann medans Albin ligger i sitt fina babygym och sover.
Gud va han är snäll våran lilla Albin...Blir ju verkligen bortskämd ju!
Men bara att passa på att njuta så länge det varar, jag hoppas ju att han alltid kommer att vara lika snäll som nu men vet ju att det kommer komma lite bråk och sånt sen när det blir dags för trotsåldern :)

Vad ska ni hitta på idag då?
Är det något speciellt som ni vill att jag bloggar om föresten?
Vet ju inte riktigt vad jag ska skriva så bra med lite tips från er ifall ni har några.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Frida

Måste ju få se ett kort på godingen i Djurgårdströjan ;) hihi

2011-04-05 @ 15:26:57
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har ju babycaféet som du kan gå på, på tisdagar 8.30-10.30 om ni inte sover vill säga. Är himla mysigt att vara där med alla mammor o bebisar =0)

2011-04-05 @ 20:13:14
URL: http://steniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0