Träningslagret

Idag så har vi varit på Träningslagret och hälsat på..Hela familjen! :)
Var ju tvungna att visa upp vårat lilla underverk och det var verkligen uppskattat.
Blev en massa som ville titta på honom..Man blev ju inte stolt för det!

Kan även säga att jag saknar träningen, men pratade med Åsa litegrann om det och hon sa att jag absolut INTE skulle börja träna för tidigt och att jag skulle passa på att vara hemma och njuta av den här tiden med Albin nu.
Har i alla fall bestämt mig för att köra igång med träningen i augusti-september nån gång.
Då blir det Indoor walking och Bodypump som står högst upp på listan. Sen så kommer jag ju så klart vara ute och gå en massa i sommar också så det kommer bli skönt. Får se när man börjar få tillbaka orken lite mer, för just nu blir det ju inga långpromenader och absolut inte i något högre tempo.

Jag har ju satt en litet mål med vikten också som jag ska försöka bli klar med fram till Jul.
Hoppas att det går bara, men ger jag mig faan på nått så brukar jag ändå kunna hålla det.
Ni får väl hjälpa mig efter vägen för kommer ju såklart skriva om det här.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0