5 månader..

Idag så blir Albin 5 månader.
Är ju helt sjukt att för 5 månader så var Jerry och jag på BB och mös för fullt med våran nya underbara familjemedlem. Tror att Jerry hade åkt hem vid den här tiden och jag låg säkert och försökte sova med Albin i sjukhussängen. Synd att vi inte hade något familjerum, men tur att vi bara var kvar i 3 dagar. Det räckte gått å väl för jag höll på att börja klättra på väggarna...

Det här har i alla fall varit bland dom 5 bästa månaderna i mitt liv.
Jag känner mig såååå himla lycklig just nu så jag vet inte hur jag ska kunna beskriva det.
Jag älskar mina underbara killar över allt annat och jag skulle offra allt för båda 2 om det skulle behövas.
Ni är underbara Jerry & Albin och jag är så glad över att få vara en del av eran familj.
Jag älskar er nu & för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0