Godmorgon

Idag gick Albin och jag upp straxt innan kl.8.
Kände mig faktiskt pigg idag för en gångs skull, brukar ju inte vara så sugen på att gå upp innan klockan 8 men idag gick det hur bra som helst.
Började dagen med lite frukost, sen ringde jag barnmorskan eftersom Albin har lite utslag men jag behövde inte komma idag utan har det inte försvunnit i mitten av nästa vecka ska jag ringa igen för då ville hon kolla på det. Ska i alla fall smörja in ordentligt och sen se till att han får ligga och lufta en del...Nakenfis är ju inga fel så det har nog inte Albin någonting emot.

När jag hade ringt barnmorskan så gjorde jag i ordning badbaljan till Albin och jag hoppade in i duschen.
Han fick sitta i badbaljan i duschen hos mig och det funkade skit bra så det kan vi göra om.
Tror Albin tyckte det var kul också att duscha med morsan...Hihi!

Nu så har Albin somnat i soffan.
Trött kille efter badet och efter att vi lekt litegrann, sen har han sprungit omkring i sin gå-stol också så inte konstigt att han är trött. Händer nog mycket nu i hans lilla värld.

Jag ska kolla lite på datorn medans han sover och sen när han vaknar får det bli en promenad, inte världens roligaste väder men måste ju ut och få lite luft. Ska in till farmor på Bokia och hämta kläder som hon tvättat åt oss. Blir ju lite olyckor och vi har ju inge tvättmaskin i lägenheten så då får man skicka med tvätt lite då och då om det krisar :)

Nej nu ska jag kolla på Fångarna på Fortet tänkte jag.
Vad ska ni hitta på idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0