Hmm..

Jag funderar på vad jag ska göra imorn förmiddag när Jerry sover.
Det får nog bara bli en promenad. Får se om vi hälsar på hos nån eller om vi bara går litegrann.
Skönt att få luft ju, bara det inte spöregnar som det gjorde idag på marken!

När Jerry vaknar imorn så ska jag i alla fall ut på PW.
Det ska bli riktigt gött faktiskt...Ska försöka mig på att springa lite igen.
Får hoppas att det bara går bättre och bättre.
Benen orkar ju, men tycker det är svårt att få in andningen så det inte känns så ansträngt.
Jaja, det kommer väl...Har ju bara sprungit en gång efter förlossningen och innan det så hade jag nog bara sprungit en gång. Får se om jag ska köra något Indoor pass här snart också!

Vad ska ni göra för något imorn då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0