Onsdag

Idag så var Albin och jag iväg på föräldragrupp.
Jerry kunde inte följa med idag eftersom han var tvungen att sova när han ska jobba natt idag!
Vi lagade mat idag igen...Det blev kyckling med morötter och lite annat smtt och gott.
Får se när vi ska prova ge honom det.
Ska försöka få i honom gröt i alla fall så kanske han står sig längre på nätterna.

Efter att föräldragruppen var slut så bestämde jag mig för att ta vägen hem förbi nobell.
Tog ett varv i barkbanan också...Kändes skönt att motionera lite idag också.
Tror att jag gått ca.6-7 km idag...Duktigt jobbat!

Nu när vi kom hem så har vi käkat och passat på att umgås och mysa med pappa Jerry :)
Ikväll så blir det en promenad till Ekeby för är dags för fotbollsmatch idag igen.
Hoppas att dom vinner idag, blev ju tyvärr förlust igår :(
Efter att matchen är slut så blir det snabbt hem och slå på teven.
Arsenal spelar ju idag mot Udinese, returmatch så blir spännande.
Jag ska rapportera till Jerry också eftersom han inte kan se matchen.

Vad ska ni göra idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0