Ut och gå..

Igår så blev det en långpromenad.
Gick hemifrån oss hem till Frida & Tommy i Lämås.
Fick skavsår när jag var på flygfältsstreckan...suck!
Jaja, jag gick i alla fall hela vägen, det var ca.5 km så var inte så långt som jag trodde att det skulle vara.
Var i alla fall väldigt skönt att gå ut och gå...Hade med mig Albin också i vagnen, inte världens bästa väg att gå men det gick ju. Bara man går när det är ljust ute :)

Jerry han kom ut efter en stund, han var ute och sprang.
Blev kvar hos Frida och Tommy till ca.22-tiden.
Lagade god mat, fick bli klyftpotatis, fläskfilé och tztatziki och sen lite stekta champinjoner.
Tack Frida & Tommy för en mysig kväll.
Kramis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0