Veterinären

Idag så var vi iväg till veterinären med Selma.
Hon har ju haft en böld mitt emellan frambenen, har kollat upp den förut en gång och dom att det var en inflamerad körtel och att det inte var något farligt. Nu den sista tiden så har den vuxit så pass mycket och den såg inte alls fin ut så vi ringde veterinären igen och bokade tid för operation så slipper Selma den.

Nu är den i alla fall borta och dom ska skicka iväg den på koll så vi får reda på vad det var för någonting.
Bara att hoppas att det inte är något farligt!

Stackars Selma idag...Först fick det börja med att hon fick fasta i 8 timmar innan operationen och sen efter det åka bil (hon blir sååå himla åksjuk) sen efter det har hon mått illa och vingla omkring här hemma eftersom hon varit sövd. Nu börjar det i alla fall gå bättre och hon har fått i sig lite mat.
Snart känner vi nog igen vårn underbara lilla Selma!
Hon kom i alla fall och la sig i mitt knä förut...supermysigt att hon kom och la sig där själv.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lilla Selma då, det är så hemskt när de har varit sövda. De förstår ju inte heller riktigt vad som hänt. Du får gosa lite med henne från mig.

Kramar

2011-08-17 @ 06:58:22
Postat av: marlén

Angelica: Mmm, men idag är hon sitt gamla vanliga jag så det är hur skönt som helst! Vi har skämt bort henne med mjuk mat och nu ligger hon och sover i våran säng :) kramar

2011-08-17 @ 16:53:40
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0